Idd Salimi

say hello to the world…!!

Posted on: June 6, 2011

lah… dah 3 tahun rupanyer aku buat blog nih. smalam tengok blog si jojet, tengok gamba kawen adik dia tuh, tiba2 teringin plak nk ader blog jugak. bila check, tengok2 aku mmg dah ada blog yang tk pernah aku sentuh. bleh? huh. sekarang aku kena pikirkan content aper yang aku nk letak kat blog aku nih… ughhh. takyah la. aku letak la ikut mood, bleh? malas nk pikir.

nih dah minggu ke… dua kot (?) kitorang cuti semester. ughh.. hari rabu nih kena masuk kelas preparation untuk TOPIK plak. oh tolong! aku rasa macam bateri yang kena cas hari2  setiap kali pegi kelas bahasa. inikan pulak nak pegi kelas persediaan untuk exam tuh plak. ohh… aku takut migrain. peh tuh cuaca plak cam pelik je aku tengok skang nih. kengkadang aku konpius, skang nih summer ke nak masuk fall dah? awat sejuk semacam la ni. pi mandi petang2 pon kena mandi air suam. kalo idok, menggeletor je ha (eh ni pehal plak kuar macam2 slang nih). peh tuh, nih kenapa plak gambo sayap korean air nih melintang.. tadi bukan ke aku dah btolkan? dah tak jumpa dah la cemana nk btolkan gambo nih. ah lantok. first time lah katakan.

huuu hari nih satu hari dok bilik tk buat pape. nak kuar malas. asek dok berteleku depan laptop tengok drama ngan variety show. mau kembang bontot aku nih dok atas kusi lama2. harap esok kuar la, main beskal ke aper ke.. bosan dok bilik nih, rasa cam tak sihat je (yelah, tk buat pape, mencekik je.. mau tak rasa tak sihat?)

oklah. aku nak pi menggodek2 wordpress nih.. cemana nk pakai aku pon blom fasih lagi… hum. jojet, ko watper tuh? muehehehe

2 Responses to "say hello to the world…!!"

lerr.. dah ade blog tahap sawang rupanyeeeee..

oklah tuh… sbb aku tk buat pape lagi.. tgk apocnyer blog… kekekeke

Say something...

check out the clickable date!

June 2011
M T W T F S S
    Jul »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

my organized thoughts